IFI Logo

Idrett og frivillighet får 400 000 fra Flügger

Planlegging
Idrett og frivillighet får 400 000 fra Flügger
ifi.no

ifi.no
Publisert

Nå er det tid for utbetaling til de klubber og foreninger som er tilknyttet Flügger Andelen. Konseptet gir foreningens medlemmer rabatt på innkjøp i Flüggers butikker, og en årlig økonomisk støtte på fem prosent til klubbene og foreningene.

Følj

Følg ifi.no på Facebook, TikTok og Instagram.

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Dele

Annonse

En rekke norske idrettsklubber og foreninger får økonomisk støtte fra Flügger. Nå er det på tide for utbetaling innen det landsdekkende konseptet Flügger Andelen. Over 400 000 kroner skal fordeles mellom de registrerte klubbene. 

Siden etableringen av Flügger Andelen i august 2017 har medlemmer i de registrerte klubbene kunnet kjøpe varer i Flüggers butikker med 20 prosent rabatt. Samtidig får klubbene hvert år utbetalt fem prosent av medlemmenes kjøp i støtte. 

– Idéen til Flügger Andelen kommer fra dugnadsånden og engasjementet rundt barne- og breddeidretten. Vi gir en rabatt, og en mulighet for kunden å støtte klubben i sitt hjerte, sier Steffen Eide, konseptansvarlig for Flügger Andelen.

Frivillghet fungerer

Hverken klubbene eller deres medlemmer forplikter seg til noe når de blir en del av Flügger Andelen. Og nettopp denne frivillige tilgangen mener Country Manager i Flügger Norge, Rolf Gjølberg, utgjør konseptets suksess:

– Vi er stolte av å utgjøre en forskjell for de idrettslag og foreninger som mange benytter i hverdagen, og det er fantastisk å tenke på at medlemmene spenner fra eliteklubber til speiderforeninger, barneteatre og hundeklubber. Klubbene kan kjøpe nytt utstyr, medlemmene får rabatt, og Flügger får forhåpentligvis flere kunder. Det er win, win, win. Nå gleder vi oss til å registrere enda flere klubber og foreninger i tiden fremover, sier Gjølberg.

Vinnere

VINNERE:– Klubbene kan kjøpe nytt utstyr, medlemmene får rabatt, og Flügger får forhåpentligvis flere kunder. Det er win, win, win, sier Rolf Gjølberg.

Foto: Chera Westman/ifi.no

Annonse
IFI annons

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon. Finn de siste artiklene om dette emnet.

Vi anbefaler
Mer fra Planlegging
Annonse
Siste artikler
Nyhetsbrev
Motta tips og ideer!

Vi sender 1-2 ganger månedlig ut nye tips og ideer, register deg her.