Bedrifter

Viser 16 bedrifter

Flügger AS

Flügger AS

Flügger har 64 butikker i Norge og mer enn 550 til sammen i Danmark, Sverige, Norge, Polen, Island og Kina. Siden 1890 har Flügger vært leverandør til profesjonelle malere, og siden 1975 også gitt profesjonell veiledning og solgt produkter til privatpersoner. Da startet Flügger farve-kjeden, som er rettet både mot profesjonelle og private. Flügger designer og markedsfører et bredt og koordinert sortiment innenfor dekorativ maling, trebeskyttelse, sparkelmasse, tapet og malerverktøy i god malermesterkvalitet.

OSLO
www.flugger.no

Tapet Maling og lakk Verktøy Annet
Forbo Flooring AS

Forbo Flooring AS

Forbo Flooring Systems tilbyr et komplett sortiment av gulvprodukter for både prosjekt- og privatmarkedet. Kvalitetsgulv av linoleum, vinyl, tekstile gulv og inngangsmatter. Med en markedsandel på over 65 % er Forbo en global leder innen linoleum som fås både i banevare og i flisformat. For mer informasjon om Forbo-konsernets struktur og tall vennligst gå inn på www.forbo.com.

ASKER
www.forbo-flooring.no

Gulv
Krefting & Co. AS

Krefting & Co. AS

Krefting er en norsk familiebedrift som produserer og distribuerer teknisk-kjemiske produkter i Norge og Sverige. Vi leverer produkter til rengjøring, vedlikehold og overflatebehandling av bil, båt, hus, hytte, hage og hjem. Vår strategi er at vi skal være en profesjonell, rå og offensiv merkevareleverandør av teknisk kjemiske produkter. Vår mest kjente merkevare er Plumbo, hele Norges avløpsåpner siden 1909. Vi er eksklusiv distributør av Autoglym bilpleiemidler på forbruker- og proffmarkedet i Norge og Sverige. Våre andre merkevarer er bl.a Herdins, Selaclean, Stabil, Corroless, Soteks, Killer, Nippon, Kirk og Duxola. Hovedkontoret er på Haslum utenfor Oslo.

HASLUM
www.krefting.no

Gulv Maling og lakk Verktøy Annet
Polyflor Nordic NUF

Polyflor Nordic NUF

Polyflor Ltd. er en verdensomspennende leverandør av gulv til offentlige miljøer som sykehus, sykehjem, skoler, barnehager, butikker, kontorer etc. Hovedkontoret er i Manchester UK. Polyflor Nordic har kontor, showrom og lager på Kjelsås i Oslo. Polyflor Nordic har et landsdekkende salgsapparat og har en ledende posisjon i det norske gulvmarkedet.

OSLO
www.polyflor.no

Gulv
RBI Interiør AS

RBI Interiør AS

RBI Interiør er en inspirerende leverandør av smarte interiørprodukter. Vi er Norges største leverandør av harde gulv (laminat og parkett). Vårt panel, Smartpanel, produseres på Skandianvias største produksjonsenhet for ferdigmalte vegg- og takpanel.

HOBØL
www.rbi.no

Gulv Annet
SCANOX AS

SCANOX AS

Scanox AS markedsfører malinger og tilhørende produkter for innendørs og utendørs bruk, under merkenavnene TreStjerner, Butinox Interiør, Butinox Futura, Tyrilin og Quick Bengalack.

LIER
www.scanox.no

Maling og lakk
Informasjonskontoret for farge og interiør

Informasjonskontoret for farge og interiør

IFI er en privat non-profitt organisasjon som er bransjeambassadør, inspirator og pådriver for igangsetting av nye store og små oppussings-, og nybyggsprosjekter i Norge. Virksomhetens aktiviteter strekker seg fra forbrukerinformasjon til bransjearrangementer.

SANDVIKA
www.ifi.no