Bedrifter

Viser 16 bedrifter

Flügger AS

Flügger AS

Flügger har 48 butikker i Norge og mer enn 500 til sammen i Danmark, Sverige, Norge, Polen, Island og Kina. Siden 1890 har Flügger vært leverandør til profesjonelle malere, og siden 1975 også gitt profesjonell veiledning og solgt produkter til privatpersoner. Da startet Flügger farve-kjeden, som er rettet både mot profesjonelle og private. Flügger designer og markedsfører et bredt og koordinert sortiment innenfor dekorativ maling, trebeskyttelse, sparkelmasse, tapet og malerverktøy i god malermesterkvalitet.

OSLO
www.flugger.no

Tapet Maling og lakk Verktøy Annet
Forbo Flooring AS

Forbo Flooring AS

Forbo Flooring Systems tilbyr et komplett sortiment av gulvprodukter for både prosjekt- og privatmarkedet. Kvalitetsgulv av linoleum, vinyl, tekstile gulv og inngangsmatter. Med en markedsandel på over 65 % er Forbo en global leder innen linoleum som fås både i banevare og i flisformat. For mer informasjon om Forbo-konsernets struktur og tall vennligst gå inn på www.forbo.com.

ASKER
www.forbo-flooring.no

Gulv
Krefting & Co. AS

Krefting & Co. AS

Krefting er en norsk familiebedrift som produserer og distribuerer teknisk-kjemiske produkter i Norge og Sverige. Vi leverer produkter til rengjøring, vedlikehold og overflatebehandling av bil, båt, hus, hytte, hage og hjem. Vår strategi er at vi skal være en profesjonell, rå og offensiv merkevareleverandør av teknisk kjemiske produkter. Vår mest kjente merkevare er Plumbo, hele Norges avløpsåpner siden 1909. Vi er eksklusiv distributør av Autoglym bilpleiemidler på forbruker- og proffmarkedet i Norge og Sverige. Våre andre merkevarer er bl.a Herdins, Selaclean, Stabil, Corroless, Soteks, Killer, Nippon, Kirk og Duxola. Hovedkontoret er på Haslum utenfor Oslo.

HASLUM
www.krefting.no