IFI Logo

WIFA-kjeden er 15 år

WIFA-kjeden er 15 år
IFI.NO

IFI.NO
Publisert

WIFA består av nærmere 40 medlemsforretninger med topp motiverte medarbeidere som aldri går på akkord med kravene til kvalitet i kundebehandlingen eller varetilbudet.

Følj

Følg ifi.no på Facebook, TikTok og Instagram.

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Dele

Annonse
IFI annons

- Vi skal markere oss i markedet med personlig service og god kommunikasjon med kundene for å finne fram til de produktene han eller hun vil være best tjent med for å kunne få utført sine aktuelle prosjekter, forteller kjedeleder Lars Wiulsrud.

- Produktene kunden finner i våre hyller kommer fra kvalitetsleverandører, men det gjelder å velge rett og utføre arbeidet riktig. Det er her faghandelen har sin styrke og WIFA-butikkenes kompetente medarbeidere sørger for at ethvert bygge- eller oppussingsprosjekt har de beste forutsetninger for å lykkes.

Vi går aldri på akkord når det gjelder kvalitet, men finner produkter som passer til den enkelte kundes aktuelle behov, sier kjedeleder Lars Wiulsrud.

Vi går aldri på akkord når det gjelder kvalitet, men finner produkter som passer til den enkelte kundes aktuelle behov, sier kjedeleder Lars Wiulsrud.

Fornøyde kunder

Vi tok like godt turen til WIFA-butikken Jim’s Lagerutsalg i Brobekkveien i Oslo og det var ikke noe snevert varesortiment som møtte oss. Maling, beis og tilhørende produkter fyller veggene, men butikken er også en virkelig storforhandler av gulv, hvilket resulterte i at butikksjefen, for kort tid siden, mottok en utmerkelse fra Tarkett.

Stor bredde

- Det er ingen tvil om av bredden i varespekteret er noe av det som gjør at det er så mange kunder som søker oss, forteller butikksjefen Jim-Roger Torgersen.

- Det gjelder både proffkunder og private. I de siste årene har proffmarkedet økt betydelig og i dag utgjør nok det nærmere tre fjerdedeler. Maleren trenger malingen der og da og vi er klare til å levere på kort varsel, uten at han behøver å stå i kø. Om du tar en prat med noen av kundene vil nok de fleste si at de føler trygghet ved å handle her på grunn av våre serviceinnstilte og kunnskapsrike medarbeidere, fortsetter han.

Hos oss får du det du trenger når du trenger det, forteller butikksjef Jim-Roger Torgersen.

Hos oss får du det du trenger når du trenger det, forteller butikksjef Jim-Roger Torgersen.

Kvalitet og kompetanse

I tillegg til Jim, har utsalget tre medarbeidere. De har alle forstått at når en kunde blir fornøyd med resultatet kommer han gjerne tilbake. Dette gjelder i og for seg for all handelsvirksomhet, men i denne bransjen, som er så preget av priskrig, er det ikke de fremste prispresserne som vinner kampen om kundene. Det viktigste er at kunden blir fornøyd med sluttresultatet. 

Lokal etterspørsel bestemmer for en stor del sortimentet i de ulike WIFA-butikkene.

Lokal etterspørsel bestemmer for en stor del sortimentet i de ulike WIFA-butikkene.

For mer informasjon

www.wifa.no

Annonse
IFI annons

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Annonse
IFI annons
Siste artikler
Nyhetsbrev
Motta tips og ideer!

Vi sender 1-2 ganger månedlig ut nye tips og ideer, register deg her.