Tarjei Bø og Plumbo fortsetter samarbeidet

Publisert:

Plumbo har vært en av Tarjei Bø sine støttespillere de siste årene. Det har vært noen tøffe år for skiskytteren, som nå er tilbake etter sykdom og motgang. I fjorårssesongen var han endelig tilbake der han trives best, på pallen i World Cup og kamp om OL-medaljer. Han fikk uttelling for jobben han har gjort da han i Östersund slo Martin Fourcade og resten av verdenseliten, og var tilbake på toppen av Verdenscup-pallen for første gang på nesten 5 år.

Krefting & Co AS

Tarjei Bø er en av Norges mestvinnende idrettsutøvere, med OL-gull, 9 VM-gull og seier i verdenscupen sammenlagt. Han er en av Norges mest folkekjære idrettsstjerner, og har de siste årene alltid vært i toppen i kåringer av Norges mest populære idrettsutøvere.

– Dette skyldes ikke bare hans idrettslige prestasjoner. Tarjei er en person alle liker. Han byr på seg selv og er en humørspreder med glimt i øyet. Han vil være best – hver gang! Han er en stor idrettsmann og et forbilde for mange. Dette er verdier Plumbo gjerne identifiserer seg med, sier Plumbosjefen Carl Christian Krefting. Vi er stolte av samarbeidet med Tarjei Bø.

Innimellom konkurranser og trening uttaler Tarjei Bø dette om avtalen med Plumbo, som nå er fornyet:

– Jeg er veldig glad for å fortsette avtalen med Plumbo. Da samarbeidet med Plumbo startet, hadde jeg hatt flere sesonger med sykdom og motgang. Men Plumbo ville være med, og trodde på meg og at jeg skulle komme tilbake.  Plumbo er et norsk produkt jeg lett kan identifisere meg med. Det funker hver gang. Det er også mitt store mål!

Plumbo er en norsk merkevare som i 2019 har vært hele Norges avløpsåpner i 110 år. Plumbo eies av familieselskapet Krefting AS. Krefting selger Plumbo og andre teknisk/kjemiske produkter til faghandel i Norge og Sverige, og samarbeider med Conaxess Norge, som selger Plumbo til de nesten 4 000 norske dagligvarebutikkene.

Tarjei Bø og Plumbo fortsetter samarbeidet
Vedlegg