Pure & Original paint styrker prosjektavdelingen

Publisert:

Byggmester Neteland AS er nå sertifiserte Pure & Original-malere. Pure & Original har stor suksess i Norge, og behovet for sertifiserte malere øker og er ønsket. Kundene setter større krav til hva som males på veggene sine og derfor også større krav til de som skal uføre oppdragene.

Idar Stensvold

Pure & Original har inngått samarbeid med Byggmester Neteland AS, en meget seriøs byggmesterbedrift i kraftig vekst. De har allerede bred erfaring med Pure & Original, gjennom blant annet sitt arbeid med Varnergruppens kjedebutikker. Bik Bok og Carlings har begge benyttet våre produkter i sine butikker landet rundt.

Viktige samarbeid
Pure & Original har etablert egen prosjektavdeling, og ønsker å styrke denne avdelingen i årene som kommer. Samarbeidet med Byggmester Neteland AS er en viktig del av denne satsningen, med tilbud om profesjonell hjelp til både privat og bedrift. Pure & Original samarbeider også meget tett med Malorama og Fargerike. Produktene er representert med grunnsortiment i alle Fargerikes 120 butikker og vi kan også levere maling til prosjekt/proff gjennom Mal Proff sine butikker i hele landet.

Byggmester Neteland AS er stasjonert i Oslo, men jobber nasjonalt. Vi har også etablert en utstilling hos Byggmester Neteland AS hvor alle våre forskjellige teknikker og overflater kan presenteres prosjektkunder, arkitekter og andre samarbeidspartnere.

Produkter til alle rom
Pure & Original tilbyr et bredt utvalg av produkter, til alle husets innvendige vegger. Fra mineralsk kalkmaling, til vannbasert supermatt gulvmaling. Alt med kun de naturligste råvarer og mineralske pigmenter. Prosjektavdelingen har også eget lager og blandemaskin for rask levering av alle våre mer enn 200 farger.

Vi tilbyr opplæring og kurs til alle våre samarbeidspartnere. Disse avholdes i vårt showrom på Gjøvik.

Pure & Original tilbyr også flotte fargeprøver til alle samarbeidspartnere, både håndmalte fargekart samt prøver i større formater.

Originalen
Pure & Original er originalen siden 1946, og vår prosjektavdeling er eksperter på kalkmaling.

Flere velger mineralske produkter, naturlige pigmenter og et grønnere innemiljø. Pure & Original er mye mer enn Fresco kalkmaling, vi tilbyr maling til alle husets overflater fra gulv til tak.

Prosjektavdelingen tilbyr også meget gunstige betingelser til sine kunder og samarbeidspartnere.

Kontaktpersoner Pure & Original Prosjekt:

Idar Stensvold Tlf: 90109627 E-post: idar@pure-original.com

Birgit T Ekrheim Tlf: 93401044 E-post: norway@pure-original.com