IFI logo
Se flere bilder
Start oppussingen på nett

Foto: Rørkjøp

Start oppussingen på nett

Det nye digitale inspirasjonsmagasinet fra rørleggerkjeden Rørkjøp gir deg både inspirasjon og nyttig kunnskap. Her finner du enkle tekster og inspirerende bilder som viser alt det en rørlegger kan hjelpe deg med.

Chera Westman

Chera Westman
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg ifi.no på Facebook, TikTok og Instagram.

Dele
Annonse

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kort tid etter lansering på nett, er interessen stor for Rørkjøps nye inspirasjonsmagasin. Det er et bærekraftig magasin som har som mål å inspirere deg som forbruker og samtidig øke yrkesstoltheten for rørleggerfaget.

 

– Gjennom våre sosiale kanaler og henvendelser til kundeservice, har vi merket et behov for mer informasjon om våre produkter og tjenester. Målsettingen med det digitale inspriasjonsmagasinet er å bygge mer kunnskap hos forbruker gjennom inspirerende bilder og tekster, og samtidig gjøre en innsats for å vise frem den faglige ekspertisen våre rørleggere kan bistå med. Det at vi i tillegg lanserer en bærekraftig informasjonskanal er vi stolte av, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Rørkjøp Cecilie Bjørnerud Knap.

Se flere bilder
faglig kompetanse

Foto: Rørkjøp

INSPIRASJON PÅ NETT: Markeds- og kommunikasjonsdirektør Cecilie Bjørnerud Knap, markedsansvarlig Inger Hanssen og digital innholdsprodusent Einar Vestheim, har brukt koronaperioden til å utarbeide et nytt digitalt magasin for Rørkjøp.

Bad, varme og energi

www.rorkjop.no/magasin vil være et godt supplement til de allerede eksisterende nettstedene og kanalene i bransjen. I tillegg til å vise frem synlige produkter, vil vi også ha fokus på tekniske produkter og løsninger som installering av varme og utnyttelse av energi, sier hun.

– Kort tid etter lansering ser vi at vi har jevn, økt trafikk, og at vi også får en del besøkende via våre øvrige sosiale medier. Magasinet vil åpne for å nå nye målgrupper, og på sikt er målsettingen å bli den foretrukne kanalen for inspirasjon og råd om produkter og tjenester som selges av våre rørleggere, forteller Bjørnerud Knap som er magasinets redaktør.

Bjørnerud Knap har tidligere arbeidet i både NRK og BBC, og er opptatt av å sikre kvalitet i alt innhold som publiseres.

 

– Vi har nå 425 medlemsbedrifter i Rørkjøp, så vi har mye vi kan skrive om og vise fram! Tanken er å samle informasjon om ulike jobber våre rørleggere utfører og tilgjengeliggjøre de for forbruker. En rørleggers faglige kompetanse har stort omfang og vi ønsker å vise fram alt fra graving i grøft til flotte bad.

Faglig kompetanse

Rørkjøp har store ambisjoner på vegne av magasinet og vil oppdatere det jevnlig.

– Vi kommer til å bruke tid på innholdet og bygge det sakte men sikkert opp,  for å danne en kunnskapsdatabase. Med mer enn 70 leverandører og 425 rørleggerbedrifter på lag, har vi jo mye fagekspertise å lene oss på for råd og veiledning. Det skaper trygghet for forbruker, sier Bjørnerud Knap.

 

– Vi ser frem til å vise forbrukerne alt våre rørleggere kan hjelpe dem med og alt våre partnere kan tilby av produkter!

Finn din nærmeste
Mest lest
Annonse
Nyhetsbrev
Motta tips og ideer!

Vi sender 1-2 ganger månedlig ut nye tips og ideer, register deg her.