Teppebedrift med sans for service

Tekst: Åshild Nyhus Tyssen/ifi.no, Foto: Teppeabo, Publisert (Oppdatert 14.02.2014)

Hos Teppeabo på Bryn i Oslo står kunden alltid i fokus. Slikt blir lagt merke til, og bedriften er nå nominert til Årets Handels- og Servicebedrift 2011.

Det er Oslo Handelsstands Forening (OHF) som i samarbeid med Oslo kommune, Aftenposten og Nordea hvert år deler ut prisen Årets Handels- og Servicebedrift i Oslo. En egen fagjury har plukket ut de ti nominerte blant både store kjeder, kjøpesentre og enkeltbutikker. Kåringens hensikt er å stimulere til en økning av kvaliteten og servicenivået i handels- og servicenæringen. For Teppeabo betyr nominasjonen mye.

- Det er første gang noen i vår bransje blir nominert, så dette setter vi stor pris på, sier grunnlegger og styreformann Erik Wibe.

Lang erfaring

Teppeabo er ingen ny bedrift. I 44 år har de holdt på med tepper av alle slag, og fokus har hele veien vært på service og utvalg.

- Service er noe vi tenker på hele tiden, og vi prøver alltid å hjelpe kunden på de måter vi kan. Våre ansatte kan faget og er godt kjent med varene. I tillegg er vi opptatt av til enhver tid å ha varene på lager, slik at kundene slipper å kjøre hit to ganger, sier Wibe.

Han trekker også frem lange åpningstider og gode parkeringsmuligheter som mulige årsaker til nominasjonen.

Vil du stemme?

Gå inn på www.ohf.no/ahsb for å avlegge din stemme og være med i trekningen av en iPad. Vinneren blir offentliggjort på OHFs sommerfest 15. juni.


Les også:


Ranger denne artikkelen
Kåret: 0, Score: 0