Bedrifter

Viser 12 bedrifter

Forbo Flooring AS

Forbo Flooring AS

Forbo Flooring Systems tilbyr et komplett sortiment av gulvprodukter for både prosjekt- og privatmarkedet. Kvalitetsgulv av linoleum, vinyl, tekstile gulv og inngangsmatter. Med en markedsandel på over 65 % er Forbo en global leder innen linoleum som fås både i banevare og i flisformat. For mer informasjon om Forbo-konsernets struktur og tall vennligst gå inn på www.forbo.com.

ASKER
www.forbo-flooring.no

Gulv
Krefting & Co. AS

Krefting & Co. AS

Krefting er en norsk familiebedrift som produserer og distribuerer teknisk-kjemiske produkter i Norge og Sverige. Vi leverer produkter til rengjøring, vedlikehold og overflatebehandling av bil, båt, hus, hytte, hage og hjem. Vår strategi er at vi skal være en profesjonell, rå og offensiv merkevareleverandør av teknisk kjemiske produkter. Vår mest kjente merkevare er Plumbo, hele Norges avløpsåpner siden 1909. Vi er eksklusiv distributør av Autoglym bilpleiemidler på forbruker- og proffmarkedet i Norge og Sverige. Våre andre merkevarer er bl.a Herdins, Selaclean, Stabil, Corroless, Soteks, Killer, Nippon, Kirk og Duxola. Hovedkontoret er på Haslum utenfor Oslo.

HASLUM
www.krefting.no

Gulv Maling og lakk Verktøy Annet
Polyflor Nordic NUF

Polyflor Nordic NUF

Polyflor Ltd. er en verdensomspennende leverandør av gulv til offentlige miljøer som sykehus, sykehjem, skoler, barnehager, butikker, kontorer etc. Hovedkontoret er i Manchester UK. Polyflor Nordic har kontor, showrom og lager på Kjelsås i Oslo. Polyflor Nordic har et landsdekkende salgsapparat og har en ledende posisjon i det norske gulvmarkedet.

OSLO
www.polyflor.no

Gulv
RBI Interiør AS

RBI Interiør AS

RBI Interiør er en inspirerende leverandør av smarte interiørprodukter. Vi er Norges største leverandør av harde gulv (laminat og parkett). Vårt panel, Smartpanel, produseres på Skandianvias største produksjonsenhet for ferdigmalte vegg- og takpanel.

HOBØL
www.rbi.no

Gulv Annet
SCANOX AS

SCANOX AS

Scanox AS markedsfører malinger og tilhørende produkter for innendørs og utendørs bruk, under merkenavnene TreStjerner, Butinox Interiør, Butinox Futura, Tyrilin og Quick Bengalack.

LIER
www.scanox.no

Informasjonskontoret for farge og interiør

Informasjonskontoret for farge og interiør

IFI er en privat non-profitt organisasjon som er bransjeambassadør, inspirator og pådriver for igangsetting av nye store og små oppussings-, og nybyggsprosjekter i Norge. Virksomhetens aktiviteter strekker seg fra forbrukerinformasjon til bransjearrangementer.

SANDVIKA
www.ifi.no

Annet
Pure & Original

Pure & Original

Pure & Original paint er et Nederlandsk varemerke, med produksjon i Brugge Belgia. Fabrikken en ekte familiebedrift som har laget høy kvalitets maling i over 50 år. Pure & Original pakken består i dag av flere spennende produkter innenfor kalkmaling og Chalk Paint med alle nødvendige for- og etterbehandlingsprodukter som grunning og sealer. Pure & Original, er en maling og en kvalitet du må oppleve!

GJØVIK
www.pure-originalnorway.no

Akzo Nobel Coatings

Akzo Nobel Coatings

Nordsjö-varemerket har sitt opphav i Nordström & Sjögren AB, som startet opp virksomheten allerede i 1903. I dag er Nordsjö et av Nordens ledende og mest nyskapende varemerker. Vi har et sterkt fokus på å utvikle og fremstille produkter som ivaretar miljøet – vår ambisjon er alltid å ligge ett steg i forkant av bestemmelser og krav i samfunnet. Ved anlegget i Sege utenfor Malmö, som er Nordens største, utvikler og fremstiller vi maling, lakk, sparkel og beis for både privatforbrukere og profesjonelle malere. Nordsjö er en del av AkzoNobel-konsernet, verdens største malingsprodusent.

SOFIEMYR
www.nordsjo.no